מחקרים רבים מוכיחים ששתייה קלה ומוגזת מזיקה - שתו מים וחיסכו על הדרך

משפחות רבות כוללות שתייה קלה ושתייה מוגזת כחלק מהקניות השבועיות שלהן. מחקרים רבים הוכיחו ששתייה קלה ומוגזת על כל גווניה וטעמיה מזיקה לאורך זמן לבריאות בכלל ולשיניים בפרט. עודף החומרים המשמרים, הנתרן (מלח), חמוצות מאכל שונות וצבע מאכל ובעיקר כמויות גדולות של סוכר.

שתייה תפקידה להרוות את הצימאון, בעוד ששתייה מתוקה בהיותה מלאה סוכרים, עושה את הפעולה ההפוכה בדיוק.

שימרו על בבריאותכם, על בריאותם של ילדכם ועל כספכם ע"י הימנעות מקניית שתייה קלה והרבו בשתייה של מים:

  • הוו דוגמא והראו לילדים שאתם שותים רק מים - נאה דורש נאה מקיים.
  • שעת מים - ניתן ליזום מפגשי מים. לקבוע שעה ביום ולהחליט שבשעה זו כל אחד שותה שתי כוסות מים, ולאט לאט להעלות את המינון.
  • למי שבכל זאת קשה לשמור על משטר מים קבוע, יכול לסחוט מיץ מפירות טבעיים ע"י מסחטה, וכך, לא רק ליהנות מהשתייה ולחסוך, אלא גם להזין את הגוף בויטמינים ובמינרלים שבפירות.
  • בקבוק של 1.5 ליטר על השולחן במשרד מומלץ מאוד. אל תשתו הכל בבת אחת פזרו את הכמויות לאורך היום.
  • חליטות - ניתן לעשות בקיץ חליטות תה קרות עם מעט סוכר, אפשר גם להוסיף קרח. פתרון שהוא גם צונן, גם חסכוני וגם מעודד שתייה.

שימו לב: הרפואה ממליצה על שתייה של בין 8 ל-12 כוסות מים ביום (כוס = 180 סמ"ק). אך לא כדאי להגזים ולהפריז, מעבר ל14 כוסות מים ביום זה כבר המון.


> קראו טיפים נוספים לחיסכון



הוסיפו טיפ לאתר!
המדריך לחסכן המתחיל - מבוא
מחשבון הוצאות חודשיות
הוסיפו למועדפים