איך לחסוך בפרסום העסק באינטרנט ובכל זאת להשיג לקוחות דרך האינטרנט

ידוע שפרסום איכותי באינטרנט עולה מאות שקלים בחודש, אך אף פעם אי אפשר לדעת מה יניב הפרסום הזה וכמובן שאף אחד לא מבטיח לכם מאה אחוזי הצלחה בהשגת היעדים. אנחנו לא אומרים לוותר על הפרסום לגמרי אבל אפשר בהחלט לוותר על חלק ניכר ממנו ולחסוך בעלויות הפרסום.

איך לחסוך בעלויות הפרסום והשיווק של העסק?

  • השתתפות במפגשי נטוורקינג - מפגשים עסקיים של בעלי תחום משותף לשלכם.  מפגשים אלו תורמים ליצירת קשרים ושיתופי פעולה. במפגשים אלה, תוכלו  להתייעץ עם בעלי עסקים ותיקים יותר ומנוסים יותר בתחום, לקבל טיפים ולחלוק טיפים משלכם עם אחרים. זכרו - לא כל מתחרה הוא גם בהכרח אויב. עלות של השתתפות במפגשים כאלה היא בדרך כלל סמלית. בארגונים מסוימים יש צורך בדמי מנוי על מנת להשתתף במפגשים שהם עורכים לכן יש צורך בבירור מקדים.
     
  • השתתפות בהרצאות, כנסים וימי עיון מקצועיים - לימודים, השקעה בלימודים והשתלמויות הן הכלי שלכם לעבודה מקצועית ורווחית מחר. ניהול עסק מוצלח, פירוש למידה מתמדת ורציפה. ניתן לברר על ימי עיון והשתלמויות באתרי האינטרנט השונים ודרך מכרים שעוסקים בתחומים דומים או קרובים לתחום שלכם. השתתפות בכנסים כאלה, היא גם דרך מצוינת ללמוד ולהרחיב אופקים וגם פתח ליצירת קשרים.

טיפ בנושא מפגשים וכנסים - כאשר אתם מנהלים שיחה בכנס או במפגש נטוורקינג, אל תמהרו לתת כרטיס ביקור - אלא להפך - בקשו משותפכם לשיחה את הכרטיס שלו, ע"י התעניינות כנה, אכפתית ורצון לעזור - פעולה זו תגרור בדרך כלל תגובה הדדית של בקשת כרטיס ביקור מהצד השני מתוך מטרה לשתף פעולה ולא בכדי להיות מנומס אליכם.

 


> קראו טיפים נוספים לחיסכון



הוסיפו טיפ לאתר!
המדריך לחסכן המתחיל - מבוא
מחשבון הוצאות חודשיות
הוסיפו למועדפים