דרכים לשווק עסק ולהשיג עוד לקוחות לעסק - טיפים וצעדים הכרחיים

כל אחד כיום יכול לסייע לעסק שלו לצמוח ללא עלויות מיותרות, על ידי נקיטת כמה צעדים הכרחיים. במאמר זה נסביר על הדרכים השונות לעשות זאת, וניתן טיפים חשובים שכל בעל עסק מצליח צריך, כדי שיוכל לקדם את עצמו בצורה הטובה ביותר.

אחד הדברים החשובים אותם צריך כל בעל עסק, הוא כרטיס ביקור מקצועי. כרטיס הביקור, למרות היותו קטן, הוא כלי שימושי וייחודי שיכול לסייע לכם לקדם את העסק.

כאשר אתם מנהלים שיחה אקראית, או לא אקראית, עם לקוח פוטנציאלי או ספק, האפשרות לתת בשליפה אחת כרטיס ובו כל אפשרויות התקשורת עמכם היא הדרך הנוחה ביותר לתת ללקוח/ספק שלכם הזדמנות ליצור עמכם קשר.

באותה ההזדמנות צרו נייר מכתבים ומעטפות עם לוגו העסק והקפידו על אחידות בעיצוב כל אלו יחדיו. בכל הזדמנות אפשרית, תנו את כרטיס הביקור שלכם ואף השאירו כמה כרטיסי ביקור במקומות רלוונטיים לעיסוקכם.

באילו אירועים וכנסים כדאי לכם להשתתף כדי לקדם את העסק שלכם?

השתתפות בפגישות, כנסים וסמינריונים מהווים נדבך משמעותי בקידום העסק. השתתפות באירועים מסוג זה חשובה לתדמית שלכם, שכן באירועים מן הסוג הזה תוכלו ליצור קשרים אותם יהיה קשה ביותר ליצור בטלפון. השתדלו להתעניין בעיסוקם של אחרים, הדבר ייצור רושם טוב ויגדיל את הסיכוי שייצרו אתכם קשר. רצוי באותה ההזדמנות לחלק כמה שיותר כרטיסי ביקור, ובייחוד כאשר האדם שעומד מולכם ממהר למקום כל שהוא, ואין לו פנאי להכיר אתכם לעומק.

כמובן יש להשתתף בכנסים וסמינריונים שמוקדשים לנושא בו אתם עוסקים, ורצוי גם להצטרף לכמה אגודות בהן נוכחים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. זכרו כי המטרות שלכם יזוהו במהרה באגודות אלו ולכן תצטרכו לעבוד קשה עוד יותר כדי להשיג את התוצאות הרצויות.

מה עוד תוכלו לעשות כדי לקדם את העסק שלכם ללא עלויות גבוהות?

הודעות פרסום בעיתונים המקומיים, בכתבי עת בהם נמצא קהל היעד שלכם ובטלוויזיה, יכולים לסייע רבות בהגדלת חוג הלקוחות שלכם. כאן מדובר על מקומות בהם ישנן עלויות גבוהות יותר או פחות, אך ניתן להפיק מהם רבות.

טיפים נוספים חשובים:

  1. חברו מאמר איכותי שמתאר את ניסיונכם בתחום, ושילחו אותו לכתב עת או לעיתון. אם הוא מודפס, וודאו כי שמכם מופיע בקרדיט, העתיקו אותו והכניסו אותו לאתר האינטרנט שלכם ולמצגות שיווקיות אותן אתם מציגים. רצוי לשמור גם מכתבי תודה של לקוחות כדי להציגם למטרות שיווקיות בעתיד.

  2. שמרו על קשרים הדוקים עם ארגונים לא מסחריים, מכללות ובתי ספר.

  3. שמרו על קשרים טובים עם המתחרים שלכם ושמרו על הגינות בכל מה שקשור ללקוחות שלהם.

  4. רצוי לבחון את האפשרות להשתתף בתוכניות מקומיות וממשלתיות, אלו גם מסייעים ביצירת מוניטין טוב וגם מרחיבים את הקשרים שלכם ברבדים רבים.

  5. הציעו ייעוץ חינם ללקוחות פוטנציאליים, תוך שימוש בהמלצות המבוססות על שימוש בתוצרת שלכם.

  6. הדפיסו את לוגו העסק ופרטי ההתקשרות על הרכב שלכם.

  7. חלקו דוגמאות של התוצרת שלכם לכמה שיותר אנשים.

  8. נצלו כל הזדמנות לפרסום בחינם, אם זה באמצעות האינטרנט בפרסום מאמרים באתרי מאמרים מקצועיים, במדריכי הטלפון ובאמצעות השתתפות באירועים שונים בהם תינתן לכם האפשרות ליצור קשר עם גורמים שונים


> קראו טיפים נוספים לחיסכון



הוסיפו טיפ לאתר!
המדריך לחסכן המתחיל - מבוא
מחשבון הוצאות חודשיות
הוסיפו למועדפים