יחסי ציבור באינטרנט לעורכי דין
עורכי דין החברים בלשכה מוגבלים בפרסום ובהצעת שירותיהם באינטרנט, על ידי וועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין. עורכי דין אינם יכולים להציע שירות ישירות לגולשים אשר מתעניינים וזקוקים לסיוע וייעוץ בנושאים משפטיים שונים. במקביל לחוקי האתיקה הללו, קיימת תחרות עזה בין 70 אלף עורכי דין המורשים כיום בישראל והרי שכל אחד מהם מעוניין לשרוד ולהתעלות מעל הקולגה, להיות המצליח ומוביל ולקבל פניות מלקוחות רבים ככל הניתן. לכן, קיים צורך חזק בקרב קהילת עורכי דין למצוא דרך יעילה שתסייע להם ביצירת היתרון מול עמיתיהם.

אם כך, כיצד ניתן ליצור יתרון חזק מול עורכי דין עמיתים?

כיצד עורכי דין יכולים למשוך אליהם לקוחות פוטנציאליים? כיום, בדרכים פשוטות ויעילות ניתן להשיג יתרון ולהתקדם צעד אחד לפני כולם - כל הדרכים מסתכמות במדיה ובאינטרנט אשר בתוכם טומנים מידע רב וזמינות ללקוחות פוטנציאלים ברמה כמעט בלתי נתפסת:
  • ניתן לבנות אתר אינטרנט שהנושא שלו הוא תחום העיסוק של עורך הדין – האתר יכיל מידע רב ומקצועי, ידבר בשפה שפונה לקהל היעד, יהיה ידידותי לגולש ויאפשר לו למצוא מידע באופן פשוט. כל הפרמטרים הללו, יחד עם דרכי יצירת קשר זמינים - יובילו למשיכת לקוחות פוטנציאלים ולפנייתם לבעל האתר. שכן כאשר צורך ספציפי שקיים אצל קהל היעד מסופק באופן מקצועי, נעים וללא תמורה, הרי שהקהל מגיב באופן חיובי ביותר בפניות. אתר אשר מנוהל בקפידה, נבנה במחשבה תחילה לענות על צרכי הלקוחות – הינו אתר שמעניק יתרון עצום על פני המתחרים.
     
  • דרך נוספת ליצור יתרון היא באמצעות פרסום מאמרים איכותיים ומקצועיים ברחבי האינטרנט בנושאים בהם המשרד מתמחה ומעניק שירותים. ניתן לפרסם באתרי מאמרים, באתרים חדשותיים כגון Ynet, ניתן להסתייע במשרד יח"צ לשם כך או לפעול בהחלט באופן עצמאי. לדוגמא, עורך דין המתמחה בנושא גירושין, יוכל לפרסם מאמרים באתרים העוסקים בנושא משפחה. כל אתר בעל גולשים רבים אשר מאפשר לכם לפרסם מאמר (פוסט) אורח בנושא ההתמחות שלכם, הינו בעל פוטנציאל עצום למשוך אליכם לקוחות אפשריים.
     
  • ניהול פורומים מקצועיים/עמוד עסקי בפייסבוק, המספקים מענה לשאלות הגולשים, הינו כלי יעיל נוסף ליצירת קשר עם אנשים הזקוקים לשירותי עורכי דין ולמענה משפטי. מתן מענה מקצועי לגולשים יוביל להתעניינות בגורם המייעץ, יצור חשיפה בפני קהל יעד פוטנציאלי אשר בשילוב כל הנאמר לעיל, ישכנע את קהל הלקוחות כי אכן מדובר בעורך דין ראוי ואיכותי אשר כדאי לפנות אליו לייעוץ מקצועי באופן פרטי.
יצירת יחסי ציבור לעורך דין הינה קריטית להמשך פעילות תקינה ומתמשכת של משרדו. יחסי ציבור באינטרנט, אשר מנוהלים היטב בהתבסס על אסטרטגיה מותאמת לצרכים, יאפשרו לא רק הבאת לקוחות פוטנציאלים מתמדת לדלתות עורך הדין, אלא אף בניית מוניטין המושתת על מקצועיות, הצלחות ועוד.

התנהלות על פי הכללים הנ"ל יבטיחו מבטיחים את הובלת העסק קדימה!



הוסיפו טיפ לאתר!
המדריך לחסכן המתחיל - מבוא
מחשבון הוצאות חודשיות
הוסיפו למועדפים