איפה להתלונן על - טלפון, כבלים וחנויות
כך תגנו על עצמכם ממלתעותיהם של ענקי ה"שירות"
 
אנחנו הישראלים, עד כמה שאומרים עלינו שאנחנו חשדנים, ולא נותנים אמון בכל אחד, מחפשים רק איפה יכול להיות שמתחמנים אותנו. אבל עדיין במקרים רבים אנחנו נוהגים להקל ראש כי "יהיה בסדר", מי מאיתנו בודק חשבונית כל חודש בחודשו של הספק הסלולארי שלו? מי מאיתנו בודק את חשבון האינטרנט שלו שאמור להיות קבוע? בדרך כלל מעטים.
 
השאננות שלנו הרווח שלהם
 
אל לכם לטעות. חברות רבות "עלו" על השאננות שלנו, ועל תכונותינו לא לבדוק חשבוניות בקפדנות ו"טועים" בחיובים, מספקים יותר 'כדי מים' מאשר התבקשו לספק, מעבירים אותנו חבילות, טוענים שביקשנו הרחבות ותוספות, וכאשר אנחנו מעיזים לומר אחרת ולבקש הקלטת שיחה מסבירה לנו נציגת השירות, חיננית או חברתה אדנית, שההוכחה היא עלינו.
 
אל תאמרו נואש
 
עדיין יש מה לעשות לפני שמגיעים למרכז השירות אדומי פנים וזועמים, ומאיימים על מנכ"ל חברת הסלולאר ודודתו (מה שקרה לרבים וטובים בעת קבלת שירות "אדיב ומקצועי").
 
יש למי לפנות בעת תקלות שירות. למי פונים?
 
מפעילים סלולאריים, טלפון קווי , מפעילי שיחות לחו"ל וספקיות אינטרנט

פונים בכתב בלבד לאגף פיקוח בזק
הכתובת: אחד העם 9, תל אביב
מיקוד: 61290 
פקס: 03-5198106
 
בנושאי כבלים ולווין - תוכלו לפנות לאגף השירותים הרב ערוציים

הכתובת: יפו 23, ירושלים
מיקוד: 91999
פקס: 02-6706373
 
המועצה הישראלית לצרכנות

בכל מקרה של רכישת מוצר פגום אי קיום הבטחה של המשווק בנוגע לתכונות המוצר, אי קיום הבטחות הספק ניתן לפנות בכתב, בפקס, בדואר האלקטרוני או בטלפון, בשעות הפעילות 03-6241034, מייל: moatza@consumers.org.il

איגוד הצרכנים הבלתי תלוי

הגוף מופעל על ידי מתנדבים ומעניק לפונים אליו סיוע משפטי.
כתובת: המלך ג'ורג' 35, תל אביב
מיקוד: 63299,
טל': 03-5285228 / 03-5259332
פקס: 03-5285229
 
חשוב לדעת!
  1. בידקו את החשבוניות שלכם בקפדנות מידי חודש
  2. תעדו כל פנייה שלכם לנותן השירות מייל, פקס או אפילו בהקלטה של נציג השירות.
  3. השתדלו לשלם בהוראת קבע. כך שבכל מקרה של חשד לאי קיום הבטחות ניתן לבטל עד 3 ימים מיום החיוב.
  4. חשוב לדעת שבמקרה של סירוב להשבת כספים בעסקה מרחוק, אתרי אינטרנט וכדומה, ישנו חוק המאפשר פיצוי מבית משפט ע"ס של עד כ10,000 ₪ פיצוי ללא הוכחת נזק.
  5. בכל מקרה של הבטחות לחזור ללא כיסוי - פשוט סרבו לרדת מהקו ודרשו שיחת אחראי, בדרך כלל לא ינתקו לכם את הטלפון בפרצוף.
  6. אל תאיימו להתנתק, גשו למרכז השירות ועשו זאת איומים כאלה לא עושים רושם בדרך כלל, ברגע שהגעתם למרכז השירות החלטיים, יתייחסו אלכם ברצינות מאשר בטלפון כשאתם לא ליד לקוחות נוספים שיכולים לשמוע.
  7. המקרה שלכם מוזר ומעורר שערורייה? התייחסו לכך בהתאם ודאגו להפיץ בכל פורום מוביל וגדול את הסיפור שלכם. כך צרכנים אחרים לא יפגעו גם.
בהצלחה!





הוסיפו טיפ לאתר!
המדריך לחסכן המתחיל - מבוא
מחשבון הוצאות חודשיות
הוסיפו למועדפים